Veelgestelde Vragen

QWij willen eens in de twee jaar onderzoek doen, moeten we dan toch een abonnement nemen?

Het onderzoek kent een doorlopende opzet voor de evaluatie van verschillende contactmomenten en dienstverleningen. Indien u eens in de twee jaar onderzoek uitvoert krijgt u nooit een goed beeld van de werkelijke ervaringen van klanten.

Door het onderzoek meer doorlopend in te zetten krijgt u bovendien een veel beter beeld over de tijd.

Met de beschikbaarheid van moderne klant informatie systemen is het doorlopend uitsturen van de juiste vragenlijst, aan de juiste klant op het juiste moment bovendien volledig te automatiseren.

QWij zijn een kleine organisatie, is professioneel onderzoek dan wel betaalbaar?

Juist voor kleine organisaties is de onderzoeksoplossing van apotheek.tevreden.nl een betaalbare uitkomst om de tevredenheid onder klanten te meten.Doordat het onderzoeksplatform grootschalig is opgezet en vele organisaties al deelnemen, kunnen wij zeer gunstige tarieven hanteren.

QAls grote organisatie heb ik specifieke wensen, is de opzet flexibel?

Om aan diverse specifieke wensen van grotere organisaties te voldoen worden platformen op maat geboden.

QWat als wij onderzoek uitvoeren en er is een storing op jullie website?

Het onderzoeksplatform kent een uptime van ruim boven de 99%. De kans is dan ook bijzonder klein er dat tijdens het onderzoek een storing optreedt. Bovendien zijn de e-mails, de vragenlijsten en de bedankpagina’s zo ontwikkeld dat zelfs bij ernstige storingen, klanten gewoon kunnen reageren.

Mocht reageren door een storing toch niet mogelijk zijn, dan is dat met zekerheid tijdelijk. Klanten kunnen dan snel wel weer reageren en indien gewenst kan er een extra reminder worden verstuurd naar aanleiding van de storing.